Saturday 12 May 2012

Jana Pendapatan Dengan ChurpChurp

Salam Sume,,


Nurna nak tanya pernah tak korang sume dengar pasal ChurpChurp.. Nurna pun sebenarnya baru je tau pasal ChurpChurp nie.. Rupanya selain daripada Nuffnang,, kita juga boleh buat duit dengan menggunakan ChurpChurp.. Owh,, agak ketinggalannya Nurna.. ^_^






Apa yang Nurna tau melalui pembacaan daripada otai otai ChurpChurp kat alam maya nie,, ChurpChurp adalah salah satu program dimana dengan hanya mempromosi offer dari pihak ChurpChurp sama ada di Twitter, Facebook, Blog, YM dan lain-lain rangkaian, sudah mampu untuk menjana pendapatan kepada kita.


Walaupun tak banyak tapi bak kata pepatah,, sikit-sikit lama-lama jadi bukit. Kan.. Kan.. Kan.. Kalau setuju,, sila klik sini.. Bagi setiap iklan yang dipromosikan akan diberikan sebanyak RM0.20 per klik. Kalau sowang klik da dapat RM0.20.. Cuba bayangkan kalau dalam sehari ada 5 orang yang klik,, boleh dapat RM1.00.. Kalau sebulan? Ha, cekira dapat berapa..


Caranya mudah sahaja,, kita hanya perlu mempromosikan iklan mereka,, contohnya kat SINI.. Kemudian kita suh diaorang sume klik kalau berminat.. Bukan susah pun,, just klik sini dan sini.. Ha,, senang kan,, lebih banyak yang klik,, maka lebih banyak jugak la pendapatan yang kita dapat.. Terima Kasih ya..


Okey,, tunggu apa lagi jom la pakat-pakat daftar ChurpChurp nie.. Tak susah pun. Anda boleh daftar dengan klik di SINI,, Kalau nak mudah boleh klik SINI untuk lihat cara nak daftar,, tutorial nie diambil dari Hafizi Aziz.. Terima kasih kepada tuan blog atas perkongsian tutorial tersebut..
Selamat Datang ke DiaNurna Belog

0 comments: