Wednesday 1 June 2011

Trend atau Style

Hai sume,,,


Kita sume tahu bahawa remaja skunk sangat suka mengikuti akan perkembangan trend dan style yang terkini. Apa owang kata,,, mengikut perkembangan arus modenisasi dan pembangunan. Yela,, mana da owang yang mahu ditinggal zaman. Betul tak?? Nanti owang kata kuno plak,,, tak pun old style la korunk nie..


Pandangan masyarakat skunk terhadap lelaki yang dengan bangganya merokok sama ada di tempat awam atau di mana-mana sahaja,,, adalah NORMAL. Mesti korunk akan kata,,, ala,,, biasala tu.. Macho apa,,, baru la da style. Perkara ni mula menjadi normal bila terdapat ramai lelaki yang merokok. Tapi,,, cuba bayangkan jika sowang je lelaki yang merokok dan lelaki yang lain sume tak merokok,,, mesti perkara nie akan jadi perkara baru... tak pun pelik kot,,, kan kan kan





Tapi,,, bagaimana pula dengan kaum hawa yang kini mula berjinak-jinak dengan rokok?? Tak kira la rokok jenama apa sekali pun,,, yang penting ia adalah rokok. Adakah ini boleh dikatakan sebagai satu style yang baru?? atau boleh juga dikatakan sebagai satu trend dalam kalangan kaum hawa?? adakah ia kelihatan sangat cute?? agak-agak ada tak owang akan kata,,, waahhh,,, comelnya bila dia merokok??? adakah??? Jadi,, apa pandangan korunk,,, adakah ia satu trend atau syle???


p/s : katakan Tak Nak!!


Itu saja
dari Nurna
^_^
Selamat Datang ke DiaNurna Belog

0 comments: